Oldalak

2011. november 20., vasárnap

Ma készültek

Már elkészítettem az adventi koszorúmat. Zöld karton lapra pet palacknak az alját ragasztottam / amit előtte már egy kicsit formáztam/. Majd gyertyával, termésekkel és persze pet palack darabkákkal díszítettem. A mű még nincs készen, mert a pet palackba december 13-án búza fog kerülni és majd a kikelt búzával lesz teljes a mű :)

Ma még elkészítettem a karácsonyi ajándékokat is :)
Azok is úgy készültek mint a koszorú csak nem tettem rá gyertyákat.











Ja és a pet palackokba majd Luca-búza fog kerülni :D
De az majd csak december 13-án kerül bele. Így fog majd az ajándékozottakhoz kerülni :)

2 megjegyzés:

  1. A kikelt búzával is megnézném, kérlek majd küldj linket, hogy megnézhessük!:-) Köszönöm, hogy velünk tartottál!

    VálaszTörlés