Oldalak

2011. március 3., csütörtök

Hétvége

Már megint eltelt 2 hét. Holnap megyek haza a szüleimhez :)) Megyek vásárolni, és azt hiszem megint készítünk egy kis házi tésztát. Ha nem , akkor meg kell most már csinálni a macit, amit az egyik barátnőm kért. Remélem jól fog sikerülni :) Még soha nem készítettem macit. Már varrtam réges régen bagolyt, de macit.... Valamikor amikor az anyukám még dolgozott akkor varrt ki külföldre karneválokra jelmezeket. Akkor varrtunk /mert  15 évesen már varrtam :)/ maci jelmezt, meg szellemet, békát. Sőt még Sissy ruhákat is... Szépek voltak , de nem hiányoznak. Nagyon sok munka és hihetetlen kevés pénz. Azt hiszem ezért nem szeretek varrni. Habár, most ahogy nézegettem a blogokat kedvem lett újra varrni. Ha kész lesz a maci , utána egy farmer táskát szeretnék készíteni. Ha készen lesznek akkor teszek fel képeket.
De addig is megmutatom a legújabb pet palack ékszereket. Kísérletezek:) Drót és gyöngy amivel kiegészítem az ékszereket. Sajnos nem lettek olyan jók a képek, de remélem látszanak a gyöngyök :)


Mindenkinek kellemes hétvégét kívánok és jó alkotást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése