Oldalak

2011. március 30., szerda

A mai nap!

A mai napom nem volt valami jó! Sőt ...nagyon rossz volt. Kapkodás és rohanás volt egész nap. Plussz túlórázás. Igaz egész héten ez volt :( És még a közérzetem sem volt a legjobb. De. De amikor haza értem egy boríték és egy levél fogadott :) Újra jelentkeztem Latinka ajándékláncába , és Tipikos-tól kaptam ajándékot!

Nagyon örültem nekik. Nem sikerült jó képeket készítenem :( Most még nincs meg a helye sem, de ki fogom találni méltó helyét. A pillangós levélkének is örültem. hiszen pillangó mániás vagyok :D
Nagyon szépen köszönöm

A levél pedig Tiffanylda-tól kaptam és egy szép nyaklánc volt benne!


Most ez a kép sem sikerült, de szerintem a lényeg látszik.

Nagyon szépen köszönöm nektek.Teljesen meg vagyok hatódva. Köszönöm. :D

1 megjegyzés:

  1. Szépeket kaptál! A tündéreket láttam élőben,még a ruhán is van pillangó:))

    VálaszTörlés