Oldalak

2011. június 5., vasárnap

Rég jelentkeztem.

Már elég rég jelentkeztem. Pénteken volt a jelnyelv vizsgám. Készültem rá. Volt segítségem is! :)





Lehet, hogy a segítségnek köszönhetem, 72 %- os lett a vizsgám :) Nagyon örülök neki. Igaz lehetett volna jobb is de én ennek is örülök :) Majd a következő jobb lesz. Különben sem a vizsga számít. Mostanában mindig a vizsga előtt történik valami negatív dolog :( Úgyhogy most örülök.
Lesz egy kis pihi, és szeptemberben ha minden igaz akkor kezdődik előlről :)

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok a sikeres vizsgához!!!:) Ugyan, kit érdekelnek a százalékok!? Lényeg, a lényeg! Pihend ki magad!:)

    VálaszTörlés
  2. Na látod,ugye,hogy nem kellet izgulni!:)
    Gratula!:)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen a gratulációt! Nagyon jól esik!

    VálaszTörlés