Oldalak

2011. augusztus 21., vasárnap

Most értünk, haza a szüleimtől.  A férjem még nem látta  Vásárhelyen a 20-ai tűzijátékot. :D Szép volt, de itt Szegeden azért más. Teljesen más a hangulat.....

Nem tudom ki, hogy van vele, de most egyszerűen annyi a dolgom :) Szerencsére...
Jelentkeztem Rita szülinapos játékára és most készítem az ajándékot a szeptemberi szülinaposnak :D
A játékról annyit, hogy szeptember 1-vel kezdődik és a következő év augusztus végével lesz vége a játéknak. Annyian jelentkeztünk rá , hogy Rita 3 csoportba osztott be bennünket. Így minden jelentkező  minden hónapban készít egy vagy esetleg 2 embernek ajándékot. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy tetszeni fog-e az ajándék amit készítettem. Sajnos még nem tehetem fel de már nem kell sokat várni és megmutatom.

Az előző bejegyzésben kértem ötleteket az üvegmedálra aminek már a nevét is megtudtam Seaglass Köszönöm Monica :) Amint megcsinálom meg is mutatom :) Remélem a héten kéz lesz...

Mindenkinek szép estét , jó pihenést és sok szép alkotást kívánok.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése