Oldalak

2012. október 20., szombat

Elmaradás 2

Sajnos amit Györgyinek küldtem első ajándék az eltűnt :( Pedig az volt a legutolsó tojáshajas munkám egy időre, mert úgy döntöttem, hogy most egy kicsit szüneteltetem :( Folyamatosan begyullad a szemem az aprólékos munkától. Nem is csodálkozom rajta, hiszen nagyon kell figyelni :) A vicc ráadásul az volt, hogy időben el is készültem és oda is ért volna a szülinapjára, ha .... nem tűnik el szőrén szálán :(
De... Megszületett azért az ajándék. Kicsit más, de szívből készült :) És remélem tetszik is neki :)


Kilincsőr cica és harisnyavirág készült neki. Először életemben varrtam ilyeneket :) Szerintem jól sikerültek :)
Persze azért más is akadt a csomagban. Pet-palack ékszer és tojáshajas könyvjelző is :)
Sokáig kellett rá várnia szegénynek, de remélem nem haragszik érte és örömet tudtam neki okozni. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése