Oldalak

2012. október 20., szombat

Elmaradás 3

Rita Szülinapos játékának a 2. részébe is beneveztem, mert nagyon szuper élmény volt az első is. Nemcsak az, hogy Te magad ajándékot kapsz, hanem az amit saját magad készítesz. Szerintem sokkal jobban izgulunk mi, mint az, aki az ajándékot kapta. Egyáltalán tetszik-e majd neki? Jó ötlet volt-e azt készíteni amit készítesz? Én legalábbis ezért jelentkeztem, mer tényleg igaz az a mondás, hogy adni jobb mint kapni!!!
Egy szó is több mint száz, már két szülinaposunk is volt, csak képeket nem tettem fel az ajándékokról.
Az első ajándékozott Írisz. Neki sajnos nincs blogja, így nem tudok linket betenni, de meg tudom mutatni Tőlem mit kapott:


Azt írta, szeret olvasni. Ezért kapott egy könyvborítót.Kézzel hímeztem rá a mintát és az idézetet. Tojáshéj mozaikkal készült könyvjelzőt, pet- palack medálokat, és rajzoltam neki egy képeslapot.

Második ajándékozottunk / a lila csapatból, mert ebbe a csapatba kerültem/ Vera:


Egy fekete cica. Harisnya virág.  Pet-palack ékszerek, és tojáshéj-mozaikos könyvjelző.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése