Oldalak

2012. december 27., csütörtök

Elmaradások...

Megint nagyon lusta voltam. Elmaradtam a blog írással :( Bevallóm nem volt kedvem a képeket alakítani, vacakolni velük :(

Azután meg jött az ajándék készítés azokról pedig nem lehetett képeket készíteni, mert lebuktam volna a családtagok előtt.
De most mutitok :)))))

December elején volt Adri születésnapja! Tőlem ezeket kapta:




Volt egy játékom is ebben a hónapban, mert a blogomnak is a hónap elején volt a szülinapja :)

Aki nyert az pedig nem más, mint Krisztina. Szerencsésen meg is érkeztek hozzá az ajándékok, amin meg is lepődött, mert elfelejtette, hogy jelentkezett a játékomra. De én meg tudtam a címét így tényleg meglepi volt az ajándék. És most a posta is ügyes volt mert megérkezett minden csomag épségben :) Ezeket kapta:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése