Oldalak

2012. december 4., kedd

Sorsoltam....

Mindenkitől bocsánatot kérek, de a sorsolás egy picit később került megrendezésre palacsinta sütés végett, amit az Emberem követett el. És nem lehet kihagyni a sorsolásból, mert Ő az aki sorsol :)
De sikerült :D
13 jelentkező volt. Ágit majdnem kihagytam a sorsolásból, de még idejében beírtam a nevét a jelentkezők közé :)


 Bocsánat a rossz képért, de ez most így sikerült :)

 Akik részt vettek a sorsoláson:
torteij88
Krisztina
Mária Eszter Csáki
Szivelanna
Sütis néne
Andrea
Ági
Maranna
Zsuzsa
inga
lapappilon
Alma
cssigaház





És akit kihúzott az Emberem.... Az nem más mint :


Krisztina gratulálok!!!!!
A címed a tavalyi játékból megvan,  ha minden igaz, akkor Nagymányokra kerül az ajándékom. :DDD

Mivel ígértem mást is nem csak a cicust.... De úgy gondoltam, hogy gonosz kis manó leszek és most nem mutatom meg mi is kerül még a csomagba. Ne haragudj :D

Mindenkinek aki jelentkezett a játékomra, csodaszép estét kívánok!!! És ne csüggedjetek, a következő játékban lehet, hogy Ti nyertek :)

5 megjegyzés:

  1. Kedves Erika!!!

    Ma jött postás és hozott nekem egy kis csomagot!!Hát,mit ne mondjak nagyon megörültem neki!!nagyon lefelejtettem a sorsolásod,ugyhogy teljes meglepetés volt az egész!!Fiuk imádják minden egyes darabját!4Az enyémek lesznek az újra hasznosított dolgok!!
    Nagy örömöt szereztél:)
    Köszönöm,köszönjük:)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Erika!

    Te vagy a második nyertes a blogomon, nem tudom, miből gondoltad, hogy nem te vagy az az Era, akit a kisfiam kihúzott. :-) Légyszi vedd fel velem a kapcsolatot e-mailben. Köszi.

    VálaszTörlés
  3. Bocsánat Erika, neked volt igazad. Annyi jelentkező volt a játékomra, hogy elnéztem, hogy volt még egy Era nevű kommentelő. Ne haragudj! :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDD Én is így jártam, csak gyanús volt az időpont :) Még jó, hogy azt is oda írtad :)))))

      Törlés