Oldalak

2011. február 14., hétfő

Csomagolópapír

Nem tudom ki hogy van vele, de én bizony sokszor vagyok úgy , hogy drágállom a csomagolópapír árát. Nagyon tetszenek azok a csomagolópapírok amik gyűrt papírok. De egy ív ára közel 100 forint, ha nem több. :(
Így megcsinálom magam. Van egy bolt ahol elég olcsó a papír. 5 ív kevesebb mint 100 forint. A szint pedig ruhafestékkel oldom meg. De lehet kávéval vagy teával is színezni. Már évek óta így készítem.
A papírt színezés előtt össze kell gyűrni. Miután összegyűrjük, utána  színezhetjük is. Majd egy tálcára tesszük és hagyjuk, összegyűrve megszáradni. Miután megszáradt utána ki kell simítani. Én egy kicsit meg szoktam vasalni, de úgy, hogy a gyűrődés benne maradjon, különben nem ér semmit a munkánk :))




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése