Oldalak

2011. február 12., szombat

Sorsoltam!!!

Mindenkinek gratulálok, aki küldött nekem megfejtést!
Csigatészta készítő, amit lefényképeztem. :) Mi / én és anyukám / még szoktunk csiga tésztát készíteni. Nem valami könnyű, de a tésztában biztos , hogy van tojás :)) nem úgy mint a boltiban. :( De elég fárasztó, nem is sűrűn készítünk. Inkább csak metélteket, mert az haladósabb :))

Most rátérek a sorsolásra! A férjem kihúzta a neveket, mert kisorsoltuk a fülbevalót is és a medált is :)
Volt egy kis segítsége is a férjemnek :))





Gratulálok nektek!
Tiffanylda  a medált kérte Remélem tetszeni fog.
Légy szíves küld el nekem a címedet, hogy hova küldjem :)

Gabesz pedig a fülbevalót:
 Gratulálok a nyerteseknek!!!!!

1 megjegyzés:

  1. Juhéééé!:))) De szép napra ébredtem!:))))
    Nagyon szépen köszönöm a medált!!! Alig várom, hogy megtapogassam, ilyet még nem láttam, irtó kíváncsi vagyok rá "élőben"!
    Köszönöm szépen a játékot, az ajándékot és szívből gratulálok Gabesz szerencséjéhez is!!!:)

    VálaszTörlés