Oldalak

2011. július 25., hétfő

Algyői búcsú

Vasárnap a férjem szüleinél voltunk Algyőn az Anna- napi búcsún. Vittem a fényképező gépet, de mindig elfelejtek fényképezni :) Annyi szépet lehet látni. Na jó most elég sok volt a játék a bovli, de voltak értékes dolgok is. Találkoztam egy hölggyel. Bereczné Lázár Nórával. Ő hímestojás - festő népi iparművész, a Népművészet Ifjú Mestere. Az anyósom személyesen is ismeri, így bemutatott egymásnak bennünket. Fényképeztem szép tojásokat

Ilyen szépséges dolgokat készít.
Van neki honlapja is : www.berecznetojas.hu
Ha van kedvetek akkor nézzetek be hozzá.

Majd találkoztam egy másik hölggyel is. Ő gyöngyöket fűz. Nem készítettem képeket a szépségekről. Beszélgettünk és mondta, hogy van neki blogja.  Megnéztem a címét és ismerős volt. Már "jártam" nála.:)
Nézzetek be hozzá: Lydbead.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése