Oldalak

2011. július 25., hétfő

Csigaházra variáciok

Nagyon szeretem nézni az olyan műsorokat, ahol kreatív dolgokat készítenek. Egy ilyen műsorban láttam egy hasonlót.

Fakéregre tettem mohát, abba pedig szurkáltam kövirózsát, majd üres csigaházzal díszítettem. A fakérget egy balkonláda aljába tettem :)
Szerintem jól néz ki.Anyósomnak készítettem, de magamnak is fogok készíteni egyet :)

A csigaház szélcsengő is elkészült :) Holnap viszem a munkatársamnak. Remélem örülni fog neki.
Itt a csigaházakat a először kifertőtlenítettem. Majd a férjemet megkértem, hogy fúrjon rá lyukat. Miután ki lett lyukasztva kifestettem. Én tempera festéket használtam hozzá és miután megszáradt lelakkoztam.  Majd fogtam egy ásványvizes palacknak az alját , egy kissé formára vágtam és melegítettem, majd erre is fúrtam lyukakat / de ezt már forró tűvel/. Spárgára felfűztem a csigaházakat úgy, hogy minden lyuk alá belöl a csigaházba tettem a spárgára egy nagyobb gyöngyszemet.
Szerintem egész jó lett. Aki szeretné variálhatja is. Most nekem nem volt hozzá kedvem, de a következőt díszíteni fogom.

Sajnos a kész műről nem lett valami jó a kép , de remélem azért így is látszik:

Szép alkotással teli estét kívánok.

4 megjegyzés:

  1. Ezek nagyon jó ötletek! Főleg, hogy gyerekekkel is elkészíthetőek. Csigaházgyűjtésbe fogunk:-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon extra lett mindkettő!!!

    VálaszTörlés
  3. Na, csakhogy látom a csigaházakat!:) Klassz lett, komolyan, nagyon tetszik!!!:)

    VálaszTörlés